Friday, November 24, 2006

BUG Magia: Hai Sa Fim High (live)



Lyrics: Hai Sa Fim High
[Refren x2]
Hai cu noi sa fii high, (alright)
Hai cu noi e sa fii high, (alright)

I:
O ard la joint, o ard la pipa, o ard pe iarba,
Sunt direct derutat, panicat, stresat., g-yeah
Caddy langa mine, l-am pierdut
Blank, blank, joint, joint, e cazu' sa ma mut
Ruta 77, bine frate sunt departe
Doua bucati cartier intr-un apartament frate
Suntem latini fan Jamaica, direct din Romania
G-yeah, striga Pantelimonu', da curaj
Gaborii pe filaj acuzatii de ultraj
Sunt varza 77 zile-ale saptaminii
Bag joint dupa joint, pana-o sa cada plamanii
Incet, incet, incet se desteapta
Lumea nu mai e la fel de idioata
Cand fumez marijuana vad exact cum e
Cand fumez marijuana inteleg de ce
Am spus ca HIGH.

[Refren x2]

II:
Fumam la-la zi de zi,
Mainile in aer ca sa vad ca si tu stii
Daca stii pontu' cu jointu' trage fumu'
Daca stii pontu' cu fumu' nu-i da drumu'
Tine drumul pe ruta 77 La Familia
S-o s-alergi mai repede decit Asprilla
Ca Bob Marley, Caddy bag Mary grupa mare
Si-acum il las pe Puya s-abereze-n continuare.

III:
Muzica mea iti face femeia sa danseze
Rimele mele-ti fac femeia sa viseze HIGH
Dai un fum si-o sa vezi ca da din fese
O sa vrea sa se cupleze cu oricine da' nu cu tine
Hai sa fim HIGH arata-i ca si tu ai
Ceva mai bun, la fel de mare da' se face scrum
Si te ajuta sa treci peste probleme, belele
Peste durere toarna un pic de placere
S-a umplut ti se pare fericirea-i trecatoare
O iei din rahaturile vietii, eu din o tigare
Chemati gaborii sa vina sa ma ia
Nu e vine mea (marijuana), allright
Poate sunt pierdut sau poate am ceva in plus
Poate sunt baiat-baiat sau poate sunt chiar dus
Ce rost are asa-i mai tare hai sa fim HIGH
Si pe-urma raspunde la intrebare.

[Refren]

Tags: , , , ,

No comments: