Thursday, September 21, 2006

Cheloo: Operatiunea Cur Pansat + Fabricant De Gunoi



Lyrics: Operatiunea Cur Pansat + Fabricant De Gunoi
[Song 1 - Operatiunea cur pansat]:
I:
Impins de plictiseala am mai smuls un cuvant
Neintelegand de unde pula mea atata vant
Avand atat avant am horarat sa sperii microfonu'
Cand dau tonu cracanatele pisa tamponu'
Simt cum renaste sentimentul national, normal
Pacar ca-i vorba de-o alta tara si io nu-s rational
Traieste din minciuni, banii sunt foarte buni
Aduna 10 fraieri si prefa-te ca le faci minuni
Ca maidanezu' pe pis pe stalpu' dreptatii
Cand dreptatea-i stramba si nu vad lumina diminetii
Opinia publica e de acord ca fac prea urat
Cand vreau sa ma fac auzit intr-un film mut
Mesaj catre extraterestii adresat prin linkuri
"Sugeti pula pan'la albici, nu sunteti singuri"
Pamanteni, vreti o ploaie de stele ?
(Nu, o ploaie de MIG-uri...)
Dati-i ma mai tare in boxe sa sara supa din linguri
Juma' de tara umbla trasa sau beata
Condusa de-un concitadin cu apucaturi de fata
Bai, rozeta decomdata, ai mintea congelata
Oparatzi-ai pula si pisate-ai sticla pisata
Sunt cu adevarat bogat, m-am stabilizat
Si dintr-o data tot in jurul meu e atat de minunat
V-am pupat, v-am salutat cu respectul meritat
Mandru ca un sef de stat prezidand un cacat.

Refren(x2):
Operatiunea Cur Pansat
Unii inca cauta diamante in cacat
Spalati-va pe maini, nu luati pastile de cap, sunteti praf
Si mi-e greu sa va promit c-o sa incerc sa va plac.

Asta-i hitul verii cantat la unison
Recomandat de dentistul tau cu Parkinson
(Parkinson, Parkinson, Parkinson...)

[Song 2 - Fabricant de gunoi]:
I:
Sunt un fabricant de gunoi cu idei noi
Actionez ca un porc cand sunt inconjurat de boi
Tzin bani curati langa ciorapi murdari la banca
Sparg bani murdari si nu credeam ca
Cant mai bine rap decat fute Michael copii
Si pot sarbatorii un esec de proportii
As trai o mie de ani, in pula mea, tot n-ar ajunge
Si ma umflu in burta cand cureaua ma strange
Esti rupta de munca sau rupta in supapa
Mi-a iesit o branhie in pula, vino sa respiri sub apa
Iti crapa obrazu si m-asculti cu geamu inchis
Ai tensiune de mort, o sa te duc in Paradis
Te lingi pe fanoane cand dansezi tromboane
Ca o curva de centura iradiata de foame
Suntem telepatici, ma doare in pula cand te doare in gat
Iar ce cant ce-mi cant e chiar urat

Refren(x2):
Sunt un fabricant de gunoi cu idei noi
Va privesc zambind cu ochi tulburi si goi
In putzinele momente de luciditate
Ma gandesc ca e ideal sa n-ai utilitate.

Tags: , , ,

No comments: